jueves, 11 de noviembre de 2010

L'Xtec


Què és L'XTEC?

L'XTEC, (Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya), és una xarxa virtual que pertany al departament d'educació. A aquest lloc i poden accedir tot el professorat de Catalunya, ja que aquí hi han un munt d'eines i informació les quals poden utilitzar en el seu propi ensenyament a les seves escoles,instituts...
A aquest portal trobem un munt de possibilitats com: l'escola oberta, els projectes en xarxa, la pràctica compartida, la formació permanent la innovació i recerca, els serveis educatius, les diferents webs de centres i els estudis en general;a més de tot això i trobem una pila d'informació actual molt interessant de tot el món referit a l'educació.

Al meu futur com Educador Social aquesta pàgina pot ser molt interessant ja que puc accedir a la xarxa i obtenir una gran quantitat d'informació que després m'ajudarà a ser millor educador. Puc fixar-me en treballs o projectes d'altra gent o fins i tot preguntar sobre els meus dubtes i esperar-ne una resposta. Així crec que em pot ser molt útil al meu futur.

Artigos Relacionados

0 comentarios: